+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 94 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    90%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Jana Kantorová

dospělý pár, 4.6.2019

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Vzhledem k tomu, že do této lokality jezdíme opakovaně, je zřejmé, že jsme vždy spokojeni. Odpovídá to zcela našim představám o pohodové a ničím nerušené dovolené. Procedury, stravování, ubytování i celková atmosféra v Centrálních lázních jsou perfektní. Výhodná je i jejich poloha v centru lázeňské části města.

  • Všechno. Byli jsme spokojeni.

  • Zde nemůžeme nic uvést.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

p. Semeradová Alena

jednotlivec, 13.5.2019

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Lenka Cihakova

jednotlivec, 17.3.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

ostatní, 2.10.2018

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Miroslav Sedlák

jednotlivec, 16.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
38 %
  • Jako nenáročný klient beru pobyt spíše kladně.Ale v M.lázních jsou lepší pobyty za lepší ceny.

  • Hotel Centrální lázně bych hodnotil skoro necelými třemi hvězdami.Na 4 hvězdy rozhodně nemá. Strava nepestrá,nepotěší.

Personál
5
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
3
Cena/kvalita
3
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Sedláku,
děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation

Ing.Jana Vyskočilová

jednotlivec, 3.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • S pobytem jsme byli velmi spokojeni a rozhodně se vrátíme

  • vřelý aprofesionální personál Praktické propojení hotelu s procedurami a bazénem Pohodová atmosféra

  • Slabší úroveň jídel v restauraci

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Vyskočilová,

jsme velice rádi, že jste si ke svému pobytu vybrala náš hotel Centrální lázně patřící společnosti Marienbad Kur a Spa Hotels.

Slova chvály nás velice těší.

Vaší připomínku k jídlu předám manažerovi restaurace, aby mohl zajistit zlepšení.

Těšíme se na další shledání s Vámi a přejeme Vám pevné zdraví.

S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation

Vostrikova Irina

skupina přátel, 26.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Michal Rais

jednotlivec, 11.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • -super reštaurácia aj personál,aj ked viem že celý deň na nohách da zabrať -personál procedúr ochotný a milý -recepcia v poriadku -portier hotela ochotný

  • - na začiatku pobytu sa človek ťažko orientuje pri prechode do iných hotel spojených koridormi -slabá úroveň ponuky v lobbi baru,zákuzky a podobne -asi by bolo dobre v dotazníku pri rezervácií sa spýtať na veľkosť županu aby ľudia nechodili jak múmie

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Petr Hlaváček

dospělý pár, 4.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Dana Lavičková

dospělý pár, 27.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt v hotelu Centrální lázně se nám moc líbil, využívali jsme hodně krásné Římské lázně. Celý objekt působí příjemným dojmem, krásné prostředí a všude čisto. Bezvadné je propojení celého areálu chodbami, takže i za nepříznivého počasí je možné dojít na procedury, bazén nebo Římské lázně jen v županu. Potěšil nás přístup všeho personálu, který byl milý, ochotný a vstřícný. Lázeňské služby jsou na vysoké úrovni. Strava byla výborná. Rádi bychom si ještě někdy pobyt zopakovali.

  • bezvadné služby Římské lázně výborné jídlo hezké prostředí lázeňské služby na úrovni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Naděžda Jadrná

dospělý pár, 1.11.2016

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Elena Recmanová

jednotlivec, 10.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Cistota ve spa zoně. Tereza Kozáková: velmi trpělivá a orientovaná na zákazník. Procedury: personál je velmi profesionální a hodný: vždy vám pomůžou a aktivně se zeptají co hledáte. Masér Polak velmi zkušený. Poměr cena/kvalita procedur je OK ale pokoje jsou drahé a nečistí je dobře.

  • čistota: pokoj. poměr cena/kvalita pokojů. Rezervace procedur v hotelu, velký problém, neumí cist tabulky v excelu. prodává se balíček víkend a pak v neděli nejsou procedury. Personál restaurace: musíte prosit aby se vám někdo věnoval- ignoruji vás!

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 19.9.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo fajn, balíček Wellness Special byl výhodný - poměr cena/kvalita

  • Možnost využívání Římských lázní a bazénu v hotelu Hvězda

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marie Šešinová

dospělý pár, 12.9.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byli jsme s manželem spokojeni, úroveň odpovídá ceně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Šešinová,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala) právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Skpa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem

Ivana Vitnerová
reservation manager

Jan Kubín

dospělý pár, 11.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Celkově jsme byl velmi spokojeni a od dalších návštěv nás může odradit: viz "Nelíbilo se mi"

  • Popuzovalo mne oblečení "spoluhostů" u večeře. Trenýrky , tepláky, trika nová, leč bez límečku v kontrastu s bezchybným oblečením personálu. Nezřízené "futrování" a odnos potravin ze snídaně .

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Kubíne,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Spa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem

Ivana Vitnerová
reservation manager

Margita Ježková

jednotlivec, 2.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 18.8.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Příjemný obsluha v rest

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Hana Reuterová

jednotlivec, 7.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pitnou kůru lze absolvovat i v hotelu, pro zimní období dokonalé spojení všech služeb. Nádherné Římské lázně!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jitka Rybová JUDr.

jednotlivec, 19.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Ubytování v centru města a při tom v klidu, dobrý servis u jídla i v recepci a též v balneoprovozu. Velková spokojenost.

  • Vzdálenost pokoje od recepce dost velká a to i k bazénům, to se dá ale příště dojednat.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Milan Fišer

jednotlivec, 24.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Na prosto super, díky propojení komplexu hotelů spojovacím koridorem, není nutné v případě nepříznivého počasí opustit hotel. Veškerý personál byl ochotný a vstřícný.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7