Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Recenze
-
Personál
90% -
Čistota
95% -
Vybavení
92% -
Pohodlí
92% -
Poměr cena/kvalita
86%
Zobrazit recenze, které napsal:
- rodina se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:
Jindřiška Dlugošová
dospělý pár, 17.9.2022
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)
Miroslav Sedlák
jednotlivec, 16.4.2018
Čeština
děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation
Anonym
jednotlivec, 25.5.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Petr Hlaváček
dospělý pár, 4.5.2017
Jihomoravský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 17.7.2023
Jihočeský kraj
děkujeme za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Přijměte prosím naši omluvu za nedostatky v úklidu, vedení hotelu již přijalo nápravná opatření, aby se to neopakovalo. Jsme moc rádi, že jste byl se službami zdravotníků a restaurace spokojen, a doufáme, že až se budete rozhodovat, kam příště do Mariánských Lázní, dáte nám ještě jednu šanci - krásný hotel Centrální Lázně si to zaslouží. S poděkováním Eva Voldřichová, Guest Relation Manager
Alena Bluchová
dospělý pár, 4.3.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 20.5.2016
Čeština
(bez textového hodnocení)
p. Semeradová Alena
jednotlivec, 13.5.2019
Královéhradecký kraj
(bez textového hodnocení)
Michal Rais
jednotlivec, 11.12.2017
Čeština
Elena Recmanová
jednotlivec, 10.10.2016
Čeština
Jan Kubín
dospělý pár, 11.9.2016
Čeština
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Spa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.
Se srdečným pozdravem
Ivana Vitnerová
reservation manager
Anonym
skupina přátel, 20.5.2013
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
ostatní, 2.10.2018
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)
Naděžda Jadrná
dospělý pár, 1.11.2016
Vysočina kraj
(bez textového hodnocení)
Jiří Blucha
jednotlivec, 25.2.2013
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 10.4.2024
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Jaroslava Pajkrtová
skupina přátel, 8.9.2023
Středočeský kraj
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně,
a děkujeme také za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Jsme moc rádi, že se Vám ubytování a wellness opravdu líbilo. O to víc nás mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání na úseku gastronomických služeb, Vaše zpětná vazba zcela jistě povede k jejich zlepšení. Škoda, že neznáme důvod, proč jste nebyla zcela spokojena s personálem, na všech úsecích hotelu Centrální Lázně je řada pracovníků, kteří jsou hosty opakovaně výslovně výborně hodnocení.
Přejeme Vám pevné zdraví, hodně štěstí a radostí, a doufáme, že Vás budeme moci opět v některém
z hotelů ENSANA Health & Spa Hotels v Mariánských Lázních přivítat - budeme se těšit, že opět u nás. :)
S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně
Andrey Dmitriev
jednotlivec, 14.4.2023
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Vladimíra Vodvářková
dospělý pár, 27.2.2023
Plzeňský kraj
děkujeme Vám za Váš pobyt a krásné hodnocení našich služeb. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo!
Co se týká cen procedur, jsou stanoveny na základě kalkulací ekonomického úseku. Jednotlivě dokupované jsou dražší, v balíčku jsou cenově zvýhodněné.
Doufáme, že nám Vaše 4 hvězdičky budou stačit k tomu, abychom Vás mohli opět v Hotelu Centrální Lázně přivítat! :) S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation
Eva Polakova
dospělý pár, 25.2.2023
Liberecký kraj