Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Recenze
-
Personál
90% -
Čistota
95% -
Vybavení
92% -
Pohodlí
92% -
Poměr cena/kvalita
86%
Zobrazit recenze, které napsal:
- rodina se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 7.1.2024
Královéhradecký kraj
děkujeme za skvělé hodnocení, které je pro nás nejen splněným cílem, ale i báječným odrazovým můstkem - DĚKUJEME.
Přejeme Vám ŠŤASTNÝ ROK 2024 a pevně doufáme, že Vás budeme moci opět brzy v hotelu Centrální Lázně přivítat. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně, ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně
Ladislava Hemrlová
24.10.2023
Plzeňský kraj
(bez textového hodnocení)
Jelena
jednotlivec, 2.9.2023
Čeština
Valentina
jednotlivec, 30.5.2023
Čeština
(bez textového hodnocení)
Jaroslava
dospělý pár, 21.3.2023
Čeština
Radomír Petržela
dospělý pár, 25.2.2023
Jihočeský kraj
Anonym
jednotlivec, 24.2.2023
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 1.12.2022
Jihomoravský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
rodina s malými dětmi, 21.9.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Josef Hájek
jednotlivec, 12.9.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 18.8.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Daniel Drápala
jednotlivec, 20.7.2022
Zlínský kraj
(bez textového hodnocení)
Monika Watierová
rodina s malými dětmi, 22.6.2022
Hl.m.Praha
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels. poděkovat za Vaši zpětnou vazbu na pobyt v hotelu Centrální Lázně. Informace, které nám předáváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu.
Je nám velice líto, že jsme nesplnili všechna Vaše očekávání. Vždy se snažíme poskytovat ty nejlepší služby a velice nás mrzí, když tohoto nedocílíme!
Děkujeme, že jste nás na vzniklé nedostatky upozornila. Zpětnou vazbu využijeme k tomu, abychom naše služby zlepšili. Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví.
Těšíme se na Vaši příští návštěvu
S přáním pěkného dne
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
jednotlivec, 19.4.2022
Plzeňský kraj
(bez textového hodnocení)
Jana Heinrichová
skupina přátel, 21.3.2022
Ústecký kraj
děkujeme Vám za krásné hodnocení . Vaše pochvalná slova nás velmi těši a motivují v naší práci .
Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Hana Chotěborová
jednotlivec, 11.3.2022
Hl.m.Praha
Anonym
dospělý pár, 18.1.2022
Vysočina
děkujeme Vám za milé hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou. Roušky byly nutností v rámci opatření .
Rádi Vás opět u nás přivítáme.
S pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Hana Chotěborová
jednotlivec, 17.11.2021
Hl.m.Praha
děkujemeVám krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit a do té doby Vám přejeme pevné zdraví
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
skupina přátel, 15.11.2021
Liberecký kraj
děkujeme Vám za milá slova, neboť ty jsou pro nás velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Healt Spa Hotel Centrální Lázně
Anonym
dospělý pár, 29.10.2021
Plzeňský kraj