+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Spa resort Centrální lázně Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 30 recenzí

  • Personál

    87%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    81%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • rodina se staršími dětmi
  • rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Miroslav Sedlák

jednotlivec, 16.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
38 %
  • Jako nenáročný klient beru pobyt spíše kladně.Ale v M.lázních jsou lepší pobyty za lepší ceny.

  • Hotel Centrální lázně bych hodnotil skoro necelými třemi hvězdami.Na 4 hvězdy rozhodně nemá. Strava nepestrá,nepotěší.

Personál
5
Služby
4
Čistota
4
Komfort
3
Cena/kvalita
3
Spa resort Centrální lázně odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Sedláku,
děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation

Ing.Jana Vyskočilová

jednotlivec, 3.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • vřelý aprofesionální personál Praktické propojení hotelu s procedurami a bazénem Pohodová atmosféra

  • Slabší úroveň jídel v restauraci

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9
Spa resort Centrální lázně odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Vyskočilová,

jsme velice rádi, že jste si ke svému pobytu vybrala náš hotel Centrální lázně patřící společnosti Marienbad Kur a Spa Hotels.

Slova chvály nás velice těší.

Vaší připomínku k jídlu předám manažerovi restaurace, aby mohl zajistit zlepšení.

Těšíme se na další shledání s Vámi a přejeme Vám pevné zdraví.

S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation

Vostrikova Irina

skupina přátel, 26.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Michal Rais

jednotlivec, 11.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • -super reštaurácia aj personál,aj ked viem že celý deň na nohách da zabrať -personál procedúr ochotný a milý -recepcia v poriadku -portier hotela ochotný

  • - na začiatku pobytu sa človek ťažko orientuje pri prechode do iných hotel spojených koridormi -slabá úroveň ponuky v lobbi baru,zákuzky a podobne -asi by bolo dobre v dotazníku pri rezervácií sa spýtať na veľkosť županu aby ľudia nechodili jak múmie

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
5

Petr Hlaváček

dospělý pár, 4.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Komfort
5
Cena/kvalita
6

Dana Lavičková

dospělý pár, 27.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • bezvadné služby Římské lázně výborné jídlo hezké prostředí lázeňské služby na úrovni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Naděžda Jadrná

dospělý pár, 1.11.2016

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Elena Recmanová

jednotlivec, 10.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Cistota ve spa zoně. Tereza Kozáková: velmi trpělivá a orientovaná na zákazník. Procedury: personál je velmi profesionální a hodný: vždy vám pomůžou a aktivně se zeptají co hledáte. Masér Polak velmi zkušený. Poměr cena/kvalita procedur je OK ale pokoje jsou drahé a nečistí je dobře.

  • čistota: pokoj. poměr cena/kvalita pokojů. Rezervace procedur v hotelu, velký problém, neumí cist tabulky v excelu. prodává se balíček víkend a pak v neděli nejsou procedury. Personál restaurace: musíte prosit aby se vám někdo věnoval- ignoruji vás!

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 19.9.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Možnost využívání Římských lázní a bazénu v hotelu Hvězda

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Marie Šešinová

dospělý pár, 12.9.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byli jsme s manželem spokojeni, úroveň odpovídá ceně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9
Spa resort Centrální lázně odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Šešinová,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala) právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Skpa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem

Ivana Vitnerová
reservation manager

Jan Kubín

dospělý pár, 11.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Celkově jsme byl velmi spokojeni a od dalších návštěv nás může odradit: viz "Nelíbilo se mi"

  • Popuzovalo mne oblečení "spoluhostů" u večeře. Trenýrky , tepláky, trika nová, leč bez límečku v kontrastu s bezchybným oblečením personálu. Nezřízené "futrování" a odnos potravin ze snídaně .

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7
Spa resort Centrální lázně odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Kubíne,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Spa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem

Ivana Vitnerová
reservation manager

Margita Ježková

jednotlivec, 2.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 18.8.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Příjemný obsluha v rest

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Hana Reuterová

jednotlivec, 7.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pitnou kůru lze absolvovat i v hotelu, pro zimní období dokonalé spojení všech služeb. Nádherné Římské lázně!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Rybová JUDr.

jednotlivec, 19.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Ubytování v centru města a při tom v klidu, dobrý servis u jídla i v recepci a též v balneoprovozu. Velková spokojenost.

  • Vzdálenost pokoje od recepce dost velká a to i k bazénům, to se dá ale příště dojednat.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Milan Fišer

jednotlivec, 24.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Elena Recmanová

jednotlivec, 23.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 20.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Richard Rataj

dospělý pár, 14.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

MUDr Lev Kliment

jednotlivec, 8.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Celková atmosfera Vstřícný personal ve spa Velice dobré jidlo i obsluha Milé recepční Možnost mít psa Po 11 letých zkušenostech z českých i z maďarských lázní u Vás to bylo nejlepší

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.