Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Recenze
-
Personál
90% -
Čistota
95% -
Vybavení
92% -
Pohodlí
92% -
Poměr cena/kvalita
86%
Zobrazit recenze, které napsal:
- rodina se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 16.1.2023
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 23.12.2022
Středočeský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 1.12.2022
Jihomoravský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 2.11.2022
Hl.m.Praha
děkujeme pěkně za krásné celkové hodnocení našich služeb.
Co se týká masáží, částečná klasická masáž trvá opravdu 15 minut
a je součástí "mini-ochutnávky" v balíčku Mini-Relax. V nabídce procedur jsou i delší masáže /25, 40, 50, 80 minut.
Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání na lobby baru, Vaši výtku jsme předali vedení hotelu.
Doufáme, že Vás budeme moci brzy v některém z hotelů ENSANA Health Spa Hotels opět přivítat!
Eva Voldřichová, Guest Relation
Anonym
rodina s malými dětmi, 21.9.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Jindřiška Dlugošová
dospělý pár, 17.9.2022
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)
Josef Hájek
jednotlivec, 12.9.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 18.8.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Daniel Drápala
jednotlivec, 20.7.2022
Zlínský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 8.7.2022
Moravskoslezský kraj
děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně, jsme rádi , že jste byli u nás spokojení. Vaši připomínku předáváme vedení hotelu k zajištění kroků k nápravě. Zdravotní personál proškolíme.
Těšíme se na Vaši příští návštěvu
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
jednotlivec, 8.7.2022
Moravskoslezský kraj
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Připomínku jsme předali vedení hotelu a vrchní sestře k zajištění nápravy. Omlouváme se za nepřijemnost.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně **** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Radomíra Pavlištová
Monika Watierová
rodina s malými dětmi, 22.6.2022
Hl.m.Praha
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels. poděkovat za Vaši zpětnou vazbu na pobyt v hotelu Centrální Lázně. Informace, které nám předáváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu.
Je nám velice líto, že jsme nesplnili všechna Vaše očekávání. Vždy se snažíme poskytovat ty nejlepší služby a velice nás mrzí, když tohoto nedocílíme!
Děkujeme, že jste nás na vzniklé nedostatky upozornila. Zpětnou vazbu využijeme k tomu, abychom naše služby zlepšili. Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví.
Těšíme se na Vaši příští návštěvu
S přáním pěkného dne
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ondřej Dekoj
jednotlivec, 30.5.2022
Hl.m.Praha
Anonym
jednotlivec, 19.4.2022
Plzeňský kraj
(bez textového hodnocení)
Jana Heinrichová
skupina přátel, 21.3.2022
Ústecký kraj
děkujeme Vám za krásné hodnocení . Vaše pochvalná slova nás velmi těši a motivují v naší práci .
Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
jednotlivec, 13.3.2022
Hl.m.Praha
Hana Chotěborová
jednotlivec, 11.3.2022
Hl.m.Praha
Anonym
dospělý pár, 18.1.2022
Vysočina
děkujeme Vám za milé hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou. Roušky byly nutností v rámci opatření .
Rádi Vás opět u nás přivítáme.
S pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Hana Chotěborová
jednotlivec, 17.11.2021
Hl.m.Praha
děkujemeVám krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit a do té doby Vám přejeme pevné zdraví
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
skupina přátel, 15.11.2021
Liberecký kraj
děkujeme Vám za milá slova, neboť ty jsou pro nás velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Healt Spa Hotel Centrální Lázně