+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 94 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    90%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 16.1.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 23.12.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 1.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 2.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Moc hezký hotel, příjemný personál, strava velmi dobrá.

  • V lobby baru byl večer pouze jeden číšník, který nestačil na plnou kapacitu hostů. Určitě bychom vašemu hotelu více přispěli do rozpočtu, kdybychom neodešli raději jinam, kde obsluha byla rychlá. Masáž, která byla zahrnutá v balíčku Minirelax trvala jen 15 minut, což nás všechny dost překvapilo. Myslím, že by měla trvat alespoň 30 minut i když je popsána jako částečná masáž.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, Vážený a milý hoste,
děkujeme pěkně za krásné celkové hodnocení našich služeb.
Co se týká masáží, částečná klasická masáž trvá opravdu 15 minut
a je součástí "mini-ochutnávky" v balíčku Mini-Relax. V nabídce procedur jsou i delší masáže /25, 40, 50, 80 minut.
Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání na lobby baru, Vaši výtku jsme předali vedení hotelu.
Doufáme, že Vás budeme moci brzy v některém z hotelů ENSANA Health Spa Hotels opět přivítat!
Eva Voldřichová, Guest Relation

Anonym

rodina s malými dětmi, 21.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jindřiška Dlugošová

dospělý pár, 17.9.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
36 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Josef Hájek

jednotlivec, 12.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 18.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Daniel Drápala

jednotlivec, 20.7.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 8.7.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Spokojeni - luxus.

  • Pobyt, strava - výběr, okolí, čistota, prameny v hotelu, klid.

  • Chování personalu na proceduře.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté ,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně, jsme rádi , že jste byli u nás spokojení. Vaši připomínku předáváme vedení hotelu k zajištění kroků k nápravě. Zdravotní personál proškolíme.
Těšíme se na Vaši příští návštěvu
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager

Anonym

jednotlivec, 8.7.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Rádi se sem vracíme.

  • Pokoj v Maria Spa - vybavení, terasa. Procedury. Čistota hotelu. Vyšli nám vstříc při požadavcích.

  • Možná klepat při kontrole, zda je vše v pořádku při proceduře - všichni to nedělali.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Připomínku jsme předali vedení hotelu a vrchní sestře k zajištění nápravy. Omlouváme se za nepřijemnost.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně **** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Radomíra Pavlištová

Monika Watierová

rodina s malými dětmi, 22.6.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Jela jsem do známého a velice příjemného prostředí. Těšila jsem se na pobyt i procedury. I počasí nám přálo. Prostě pohoda. A pokud to jen trochu bude možné, opět ráda přijedu.

  • Byla jsem spokojená se vším. Moc děkuji za ubytování v pokoji s kuchyňkou. Díky tomu nebyl problém se stravováním tříleté vnučky. Z toho jsem byla opravdu nadšená. I procedury jsem měla s dcerou rozepsané tak, abychom se u malé vystřídaly.

  • Nemohu říct, že by se mi něco nelíbilo. Jen dvě poznámky: 1/. v neděli 12.6. i v pondělí 13.6. bylo na večeři maso velice pepřené. Ať už to byl guláš nebo omáčka či tortila s masem. Dcera guláš nedojedla a já bohužel tortilu. Ale bylo to pouze tyto dva dny. 2/. druhá poznámka se týká vstupu dětí do Římských lázní. Teprve na místě jsme se dozvěděly, že s dětmi se smí do lázní jen do 17.00 hod. Nikde o tom nebyla zmínka a nesdělila nám to ani recepční, která nám lázně doporučila.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Watierová,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels. poděkovat za Vaši zpětnou vazbu na pobyt v hotelu Centrální Lázně. Informace, které nám předáváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu.

Je nám velice líto, že jsme nesplnili všechna Vaše očekávání. Vždy se snažíme poskytovat ty nejlepší služby a velice nás mrzí, když tohoto nedocílíme!
Děkujeme, že jste nás na vzniklé nedostatky upozornila. Zpětnou vazbu využijeme k tomu, abychom naše služby zlepšili. Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost.

Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví.

Těšíme se na Vaši příští návštěvu


S přáním pěkného dne
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager

Ondřej Dekoj

jednotlivec, 30.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Krásné prostředí a extrémně ochotný a vstřícný personál.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 19.4.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Heinrichová

skupina přátel, 21.3.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • byly jsme velmi spokojené

  • perfektní péče a ochota personálu, výborná strava, výborná úroveň a kultura výdeje jídla. Využili jsme i péči noční zdravotní sestry, švagrové bylo 1 noc zle. Zase ochota

  • nemám žádný negativní zážitek

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Heinrichová,
děkujeme Vám za krásné hodnocení . Vaše pochvalná slova nás velmi těši a motivují v naší práci .
Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager

Anonym

jednotlivec, 13.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Super

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Hana Chotěborová

jednotlivec, 11.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naprostá spokojenost. Nádherně jsme si odpočinuly.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 18.1.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
100 %
  • velká spokojenost

  • vše, byli jsme spokojeni .rádi se vrátime

  • roušky po hotelu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vázení hosté,
děkujeme Vám za milé hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou. Roušky byly nutností v rámci opatření .
Rádi Vás opět u nás přivítáme.

S pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager

Hana Chotěborová

jednotlivec, 17.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ve Vašem zařízení jsem byla již potřetí. Současný pobyt byl naprosto úžasný. Nemám žádnou výtku. Byla jsem opravdu moc a moc spokojená, rovněž moje maminka, kterou se mnou na pobytu byla. Chtěla bych poděkovat bezvadně paní masérce Barboře Bauerové a velmi ochotnému panu Nádlerovi. Ráda se zase vrátím, abych si odpočinula. Děkuji Hana Chotěborová

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Chotěborová,

děkujemeVám krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit a do té doby Vám přejeme pevné zdraví
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager

Anonym

skupina přátel, 15.11.2021

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Skvělé, doporučuji, již jsem zde byla s kamarádkou podruhé a pojedeme na stejné místo znovu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkujeme Vám za milá slova, neboť ty jsou pro nás velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Healt Spa Hotel Centrální Lázně