Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Bewertungen
-
Personal
90% -
Sauberkeit
95% -
Ausstattung
92% -
Komfort
92% -
Preis-Leistungverhältnis
86%
Bewertungen anzeigen von:
- Familie mit älteren Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Einzelreisender, 16.1.2023
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 23.12.2022
Středočeský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 1.12.2022
Jihomoravský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 2.11.2022
Hl.m.Praha
děkujeme pěkně za krásné celkové hodnocení našich služeb.
Co se týká masáží, částečná klasická masáž trvá opravdu 15 minut
a je součástí "mini-ochutnávky" v balíčku Mini-Relax. V nabídce procedur jsou i delší masáže /25, 40, 50, 80 minut.
Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání na lobby baru, Vaši výtku jsme předali vedení hotelu.
Doufáme, že Vás budeme moci brzy v některém z hotelů ENSANA Health Spa Hotels opět přivítat!
Eva Voldřichová, Guest Relation
Anonym
Familie mit kleinen Kindern, 21.9.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Jindřiška Dlugošová
Älteres Paar, 17.9.2022
Ústecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Josef Hájek
Einzelreisender, 12.9.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 18.8.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Daniel Drápala
Einzelreisender, 20.7.2022
Zlínský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 8.7.2022
Moravskoslezský kraj
děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně, jsme rádi , že jste byli u nás spokojení. Vaši připomínku předáváme vedení hotelu k zajištění kroků k nápravě. Zdravotní personál proškolíme.
Těšíme se na Vaši příští návštěvu
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
Einzelreisender, 8.7.2022
Moravskoslezský kraj
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Připomínku jsme předali vedení hotelu a vrchní sestře k zajištění nápravy. Omlouváme se za nepřijemnost.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně **** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Radomíra Pavlištová
Monika Watierová
Familie mit kleinen Kindern, 22.6.2022
Hl.m.Praha
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels. poděkovat za Vaši zpětnou vazbu na pobyt v hotelu Centrální Lázně. Informace, které nám předáváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu.
Je nám velice líto, že jsme nesplnili všechna Vaše očekávání. Vždy se snažíme poskytovat ty nejlepší služby a velice nás mrzí, když tohoto nedocílíme!
Děkujeme, že jste nás na vzniklé nedostatky upozornila. Zpětnou vazbu využijeme k tomu, abychom naše služby zlepšili. Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví.
Těšíme se na Vaši příští návštěvu
S přáním pěkného dne
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ondřej Dekoj
Einzelreisender, 30.5.2022
Hl.m.Praha
Anonym
Einzelreisender, 19.4.2022
Plzeňský kraj
(Ohne Textbewertung)
Jana Heinrichová
Gruppe von Freunden, 21.3.2022
Ústecký kraj
děkujeme Vám za krásné hodnocení . Vaše pochvalná slova nás velmi těši a motivují v naší práci .
Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
Einzelreisender, 13.3.2022
Hl.m.Praha
Hana Chotěborová
Einzelreisender, 11.3.2022
Hl.m.Praha
Anonym
Älteres Paar, 18.1.2022
Vysočina
děkujeme Vám za milé hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou. Roušky byly nutností v rámci opatření .
Rádi Vás opět u nás přivítáme.
S pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Hana Chotěborová
Einzelreisender, 17.11.2021
Hl.m.Praha
děkujemeVám krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit a do té doby Vám přejeme pevné zdraví
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
Gruppe von Freunden, 15.11.2021
Liberecký kraj
děkujeme Vám za milá slova, neboť ty jsou pro nás velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Healt Spa Hotel Centrální Lázně