Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Recenzje
-
Personel
90% -
Czystość
95% -
Wyposażenie
92% -
Komfort
92% -
Cena
86%
Wyświetl recenzje napisane przez:
- rodzina ze starszym dzieckiem
Sortuj według:
Show:
Jindřiška Dlugošová
para, 17.9.2022
Ústecký kraj
(bez ratingu tekstu)
Miroslav Sedlák
podróżujący w pojedynkę, 16.4.2018
Čeština
děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 25.5.2021
Hl.m.Praha
(bez ratingu tekstu)
Petr Hlaváček
para, 4.5.2017
Jihomoravský kraj
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 17.7.2023
Jihočeský kraj
děkujeme za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Přijměte prosím naši omluvu za nedostatky v úklidu, vedení hotelu již přijalo nápravná opatření, aby se to neopakovalo. Jsme moc rádi, že jste byl se službami zdravotníků a restaurace spokojen, a doufáme, že až se budete rozhodovat, kam příště do Mariánských Lázní, dáte nám ještě jednu šanci - krásný hotel Centrální Lázně si to zaslouží. S poděkováním Eva Voldřichová, Guest Relation Manager
Alena Bluchová
para, 4.3.2014
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 20.5.2016
Čeština
(bez ratingu tekstu)
p. Semeradová Alena
podróżujący w pojedynkę, 13.5.2019
Královéhradecký kraj
(bez ratingu tekstu)
Michal Rais
podróżujący w pojedynkę, 11.12.2017
Čeština
Elena Recmanová
podróżujący w pojedynkę, 10.10.2016
Čeština
Jan Kubín
para, 11.9.2016
Čeština
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Spa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.
Se srdečným pozdravem
Ivana Vitnerová
reservation manager
Anonim
grupa przyjaciół, 20.5.2013
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
inna grupa, 2.10.2018
Ústecký kraj
(bez ratingu tekstu)
Naděžda Jadrná
para, 1.11.2016
Vysočina kraj
(bez ratingu tekstu)
Jiří Blucha
podróżujący w pojedynkę, 25.2.2013
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 10.4.2024
Hl.m.Praha
(bez ratingu tekstu)
Jaroslava Pajkrtová
grupa przyjaciół, 8.9.2023
Středočeský kraj
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně,
a děkujeme také za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Jsme moc rádi, že se Vám ubytování a wellness opravdu líbilo. O to víc nás mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání na úseku gastronomických služeb, Vaše zpětná vazba zcela jistě povede k jejich zlepšení. Škoda, že neznáme důvod, proč jste nebyla zcela spokojena s personálem, na všech úsecích hotelu Centrální Lázně je řada pracovníků, kteří jsou hosty opakovaně výslovně výborně hodnocení.
Přejeme Vám pevné zdraví, hodně štěstí a radostí, a doufáme, že Vás budeme moci opět v některém
z hotelů ENSANA Health & Spa Hotels v Mariánských Lázních přivítat - budeme se těšit, že opět u nás. :)
S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně
Andrey Dmitriev
podróżujący w pojedynkę, 14.4.2023
Hl.m.Praha
(bez ratingu tekstu)
Vladimíra Vodvářková
para, 27.2.2023
Plzeňský kraj
děkujeme Vám za Váš pobyt a krásné hodnocení našich služeb. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo!
Co se týká cen procedur, jsou stanoveny na základě kalkulací ekonomického úseku. Jednotlivě dokupované jsou dražší, v balíčku jsou cenově zvýhodněné.
Doufáme, že nám Vaše 4 hvězdičky budou stačit k tomu, abychom Vás mohli opět v Hotelu Centrální Lázně přivítat! :) S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation
Eva Polakova
para, 25.2.2023
Liberecký kraj