+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 94 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jindřiška Dlugošová

Älteres Paar, 17.9.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
36 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Miroslav Sedlák

Einzelreisender, 16.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Jako nenáročný klient beru pobyt spíše kladně.Ale v M.lázních jsou lepší pobyty za lepší ceny.

  • Hotel Centrální lázně bych hodnotil skoro necelými třemi hvězdami.Na 4 hvězdy rozhodně nemá. Strava nepestrá,nepotěší.

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
3
Wert/Geld
3
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Sedláku,
děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation

Anonym

Einzelreisender, 25.5.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Petr Hlaváček

Älteres Paar, 4.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 17.7.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Léčebné procedury, příjemný personál u procedur. Stravování - personál a velký výběr jídel (snídaně a večeře).

  • Room service - jeden den vůbec neuklizeno, absolutní nerespektování "Do not disturb" a "Please, clean my room". Celkově hodně špatné.

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, Vážený pane,
děkujeme za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Přijměte prosím naši omluvu za nedostatky v úklidu, vedení hotelu již přijalo nápravná opatření, aby se to neopakovalo. Jsme moc rádi, že jste byl se službami zdravotníků a restaurace spokojen, a doufáme, že až se budete rozhodovat, kam příště do Mariánských Lázní, dáte nám ještě jednu šanci - krásný hotel Centrální Lázně si to zaslouží. S poděkováním Eva Voldřichová, Guest Relation Manager

Alena Bluchová

Älteres Paar, 4.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 20.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
6

p. Semeradová Alena

Einzelreisender, 13.5.2019

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
6

Michal Rais

Einzelreisender, 11.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • -super reštaurácia aj personál,aj ked viem že celý deň na nohách da zabrať -personál procedúr ochotný a milý -recepcia v poriadku -portier hotela ochotný

  • - na začiatku pobytu sa človek ťažko orientuje pri prechode do iných hotel spojených koridormi -slabá úroveň ponuky v lobbi baru,zákuzky a podobne -asi by bolo dobre v dotazníku pri rezervácií sa spýtať na veľkosť županu aby ľudia nechodili jak múmie

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Elena Recmanová

Einzelreisender, 10.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Cistota ve spa zoně. Tereza Kozáková: velmi trpělivá a orientovaná na zákazník. Procedury: personál je velmi profesionální a hodný: vždy vám pomůžou a aktivně se zeptají co hledáte. Masér Polak velmi zkušený. Poměr cena/kvalita procedur je OK ale pokoje jsou drahé a nečistí je dobře.

  • čistota: pokoj. poměr cena/kvalita pokojů. Rezervace procedur v hotelu, velký problém, neumí cist tabulky v excelu. prodává se balíček víkend a pak v neděli nejsou procedury. Personál restaurace: musíte prosit aby se vám někdo věnoval- ignoruji vás!

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
7

Jan Kubín

Älteres Paar, 11.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Celkově jsme byl velmi spokojeni a od dalších návštěv nás může odradit: viz "Nelíbilo se mi"

  • Popuzovalo mne oblečení "spoluhostů" u večeře. Trenýrky , tepláky, trika nová, leč bez límečku v kontrastu s bezchybným oblečením personálu. Nezřízené "futrování" a odnos potravin ze snídaně .

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Kubíne,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Spa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem

Ivana Vitnerová
reservation manager

Anonym

Gruppe von Freunden, 20.5.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
7

Anonym

andere Gruppe, 2.10.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Naděžda Jadrná

Älteres Paar, 1.11.2016

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jiří Blucha

Einzelreisender, 25.2.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 10.4.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jaroslava Pajkrtová

Gruppe von Freunden, 8.9.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Ubytování, wellness, všude čisto

  • Švédské stoly chudé , malý výběr jídla. Večeře hrůza, v 18.30 žádný výběr a studené

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Pajkrtová,
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně,
a děkujeme také za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Jsme moc rádi, že se Vám ubytování a wellness opravdu líbilo. O to víc nás mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání na úseku gastronomických služeb, Vaše zpětná vazba zcela jistě povede k jejich zlepšení. Škoda, že neznáme důvod, proč jste nebyla zcela spokojena s personálem, na všech úsecích hotelu Centrální Lázně je řada pracovníků, kteří jsou hosty opakovaně výslovně výborně hodnocení.
Přejeme Vám pevné zdraví, hodně štěstí a radostí, a doufáme, že Vás budeme moci opět v některém
z hotelů ENSANA Health & Spa Hotels v Mariánských Lázních přivítat - budeme se těšit, že opět u nás. :)
S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně

Andrey Dmitriev

Einzelreisender, 14.4.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Vladimíra Vodvářková

Älteres Paar, 27.2.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel je výborně vybaven. Propojení koridorem je naprosto úžasné. Služby na vysoké úrovni.

  • Stravování na velmi vysoké úrovni

  • vyšší cena procedur

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, Vážená paní Vodvářková,
děkujeme Vám za Váš pobyt a krásné hodnocení našich služeb. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo!
Co se týká cen procedur, jsou stanoveny na základě kalkulací ekonomického úseku. Jednotlivě dokupované jsou dražší, v balíčku jsou cenově zvýhodněné.
Doufáme, že nám Vaše 4 hvězdičky budou stačit k tomu, abychom Vás mohli opět v Hotelu Centrální Lázně přivítat! :) S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation

Eva Polakova

Älteres Paar, 25.2.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Příjemná zimni dovolená. Kdo nechce, nemusí z hotelového komplexu vůbec vyjít, koridory se dá přecházet od bazénu k bazénu, od sauny k sauně, od kavárny ke kavárně...

  • Vstřicny personál, výborné jidlo, umístění hotelu blízko kolonád a propojenost s dalšími hotely, možnost využít Římské lázně v hotelu Nové lázně a bazen a saunu ve Hvězdě - koridory se tam dá dojít v županu.

  • Zbytečně obsazená lehátka, nakterých v reálu nikdo neleží. Doporučuji instalovat k bazénem více věšáků, na která se dají pověsti ručníky apod., a striktně trvat na tom, že lehátka se používají jen k aktuálnímu odpočinku, jako se to dělá např. v Saunii a jiných zařízeních.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8