Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Bewertungen
-
Personal
90% -
Sauberkeit
95% -
Ausstattung
92% -
Komfort
92% -
Preis-Leistungverhältnis
86%
Bewertungen anzeigen von:
- Familie mit älteren Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:
Jindřiška Dlugošová
Älteres Paar, 17.9.2022
Ústecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Miroslav Sedlák
Einzelreisender, 16.4.2018
Čeština
děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation
Anonym
Einzelreisender, 25.5.2021
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Petr Hlaváček
Älteres Paar, 4.5.2017
Jihomoravský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 17.7.2023
Jihočeský kraj
děkujeme za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Přijměte prosím naši omluvu za nedostatky v úklidu, vedení hotelu již přijalo nápravná opatření, aby se to neopakovalo. Jsme moc rádi, že jste byl se službami zdravotníků a restaurace spokojen, a doufáme, že až se budete rozhodovat, kam příště do Mariánských Lázní, dáte nám ještě jednu šanci - krásný hotel Centrální Lázně si to zaslouží. S poděkováním Eva Voldřichová, Guest Relation Manager
Alena Bluchová
Älteres Paar, 4.3.2014
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 20.5.2016
Čeština
(Ohne Textbewertung)
p. Semeradová Alena
Einzelreisender, 13.5.2019
Královéhradecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Michal Rais
Einzelreisender, 11.12.2017
Čeština
Elena Recmanová
Einzelreisender, 10.10.2016
Čeština
Jan Kubín
Älteres Paar, 11.9.2016
Čeština
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Spa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.
Se srdečným pozdravem
Ivana Vitnerová
reservation manager
Anonym
Gruppe von Freunden, 20.5.2013
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
andere Gruppe, 2.10.2018
Ústecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Naděžda Jadrná
Älteres Paar, 1.11.2016
Vysočina kraj
(Ohne Textbewertung)
Jiří Blucha
Einzelreisender, 25.2.2013
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 10.4.2024
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Jaroslava Pajkrtová
Gruppe von Freunden, 8.9.2023
Středočeský kraj
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně,
a děkujeme také za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Jsme moc rádi, že se Vám ubytování a wellness opravdu líbilo. O to víc nás mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání na úseku gastronomických služeb, Vaše zpětná vazba zcela jistě povede k jejich zlepšení. Škoda, že neznáme důvod, proč jste nebyla zcela spokojena s personálem, na všech úsecích hotelu Centrální Lázně je řada pracovníků, kteří jsou hosty opakovaně výslovně výborně hodnocení.
Přejeme Vám pevné zdraví, hodně štěstí a radostí, a doufáme, že Vás budeme moci opět v některém
z hotelů ENSANA Health & Spa Hotels v Mariánských Lázních přivítat - budeme se těšit, že opět u nás. :)
S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně
Andrey Dmitriev
Einzelreisender, 14.4.2023
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Vladimíra Vodvářková
Älteres Paar, 27.2.2023
Plzeňský kraj
děkujeme Vám za Váš pobyt a krásné hodnocení našich služeb. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo!
Co se týká cen procedur, jsou stanoveny na základě kalkulací ekonomického úseku. Jednotlivě dokupované jsou dražší, v balíčku jsou cenově zvýhodněné.
Doufáme, že nám Vaše 4 hvězdičky budou stačit k tomu, abychom Vás mohli opět v Hotelu Centrální Lázně přivítat! :) S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation
Eva Polakova
Älteres Paar, 25.2.2023
Liberecký kraj