Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Отзывы
-
Персонал
90% -
Чистота
95% -
Оборудование
92% -
Комфорт
92% -
Соотношение цена / качество
86%
Показать отзывы от:
- Семья со взрослыми детьми
Anonym
одинокий путешественник, 13.3.2022
Hl.m.Praha
Elena Recmanová
одинокий путешественник, 23.5.2016
Čeština
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 18.8.2016
Jihomoravský kraj
Milan Fišer
одинокий путешественник, 24.5.2016
Čeština
Richard Rataj
Пожилые пары, 14.3.2016
Čeština
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 6.12.2023
Plzeňský kraj
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně, velmi si vážíme toho, že se k nám vracíte! Jsme rádi, že se u nás dobře cítíte, a uděláme vše proto, abyste byli spokojeni i příště.
Co se týká neukázněných hostů, Vaše připomínky byly předány F&B manažerovi a spa recepcím na hotelích Hvězda a Římské lázně, a zcela jistě přispějí k nápravě.
Přejeme Vám krásný adventní čas, Veselé Vánoce, šťastný vstup do nového roku, a v něm dobré zdraví, hodně štěstí a radostí.
A doufáme - těšíme se, že Vás budeme moci opět v hotelu Centrální Lázně přivítat. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně,
ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně
Anonym
одинокий путешественник, 16.1.2023
Hl.m.Praha
(without text rating)
Ondřej Dekoj
одинокий путешественник, 30.5.2022
Hl.m.Praha
Jiří Harazim
одинокий путешественник, 21.9.2021
Moravskoslezský kraj
děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt. Jsme rádi,že jste byl u nás v hotelu Centrální Lázně spokojený.
Vaši připomínku předáváme vedoucímu střediska k zajištění nápravy.
Přejeme Vám pevné zdraví a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu
S pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Josef Vavrouch
Пожилые пары, 20.7.2020
Čeština
chtěli bychom Vám poděkovat za Váš čas na vyplnění hotelového dotazníku, kde jste nám napsal pozitivní zpětnou vazbu. Váš názor je pro nás velice důležitý a motivuje nás ke stálému zkvalitňování hotelových služeb. Pochvalu hotelovému týmu jsme s velkým potěšením vyřídili.
Vaši připomínku ohledně světla na chodbách jsme předali vedení hotelu a tech. manažerovi. Světla na chodbách necháváme pro naše hosty rozsvícené z bezpečnostních důvodů.
Přejeme Vám pevné zdraví a těšíme se, že nás opět navštívíte v jednom z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels.
S pozdravem
Guest Relations Manager
Romana Valter, Hotel Hvězda, Ensana Health Spa Hotel
Jana Kantorová
Пожилые пары, 4.6.2019
Plzeňský kraj
Ing.Jana Vyskočilová
одинокий путешественник, 3.4.2018
Čeština
jsme velice rádi, že jste si ke svému pobytu vybrala náš hotel Centrální lázně patřící společnosti Marienbad Kur a Spa Hotels.
Slova chvály nás velice těší.
Vaší připomínku k jídlu předám manažerovi restaurace, aby mohl zajistit zlepšení.
Těšíme se na další shledání s Vámi a přejeme Vám pevné zdraví.
S pozdravem
Jana Henzlová
Guest relation
Jitka Rybová JUDr.
одинокий путешественник, 19.6.2016
Čeština
Jan Kašpar, Ing.
Пожилые пары, 5.12.2012
Karlovarský kraj
Anonym
Пожилые пары, 17.10.2023
Vysočina
(without text rating)
Anonym
29.9.2023
Hl.m.Praha
Mgr. Jaroslava Doležalová
одинокий путешественник, 10.5.2023
Hl.m.Praha
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně,
a za krásné hodnocení našich služeb, které je pro nás výbornou zpětnou vazbou, a zároveň báječným stimulem do další práce. DĚKUJEME. Přejeme Vám pevné zdraví a doufáme, že Vás budeme moci opět
v hotelu Centrální Lázně přivítat! Na vyžádání Vám připravíme na postel čabraku. :) S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager
Anonym
Пожилые пары, 8.7.2022
Moravskoslezský kraj
děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně, jsme rádi , že jste byli u nás spokojení. Vaši připomínku předáváme vedení hotelu k zajištění kroků k nápravě. Zdravotní personál proškolíme.
Těšíme se na Vaši příští návštěvu
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
одинокий путешественник, 8.7.2022
Moravskoslezský kraj
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Připomínku jsme předali vedení hotelu a vrchní sestře k zajištění nápravy. Omlouváme se za nepřijemnost.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně **** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Radomíra Pavlištová
Danuše Běhunková
одинокий путешественник, 20.9.2021
Hl.m.Praha