Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Bewertungen
-
Personal
90% -
Sauberkeit
95% -
Ausstattung
92% -
Komfort
92% -
Preis-Leistungverhältnis
86%
Bewertungen anzeigen von:
- Familie mit älteren Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Einzelreisender, 7.1.2024
Královéhradecký kraj
děkujeme za skvělé hodnocení, které je pro nás nejen splněným cílem, ale i báječným odrazovým můstkem - DĚKUJEME.
Přejeme Vám ŠŤASTNÝ ROK 2024 a pevně doufáme, že Vás budeme moci opět brzy v hotelu Centrální Lázně přivítat. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně, ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně
Ladislava Hemrlová
24.10.2023
Plzeňský kraj
(Ohne Textbewertung)
Jelena
Einzelreisender, 2.9.2023
Čeština
Valentina
Einzelreisender, 30.5.2023
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Jaroslava
Älteres Paar, 21.3.2023
Čeština
Radomír Petržela
Älteres Paar, 25.2.2023
Jihočeský kraj
Anonym
Einzelreisender, 24.2.2023
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 1.12.2022
Jihomoravský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Familie mit kleinen Kindern, 21.9.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Josef Hájek
Einzelreisender, 12.9.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 18.8.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Daniel Drápala
Einzelreisender, 20.7.2022
Zlínský kraj
(Ohne Textbewertung)
Monika Watierová
Familie mit kleinen Kindern, 22.6.2022
Hl.m.Praha
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels. poděkovat za Vaši zpětnou vazbu na pobyt v hotelu Centrální Lázně. Informace, které nám předáváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu.
Je nám velice líto, že jsme nesplnili všechna Vaše očekávání. Vždy se snažíme poskytovat ty nejlepší služby a velice nás mrzí, když tohoto nedocílíme!
Děkujeme, že jste nás na vzniklé nedostatky upozornila. Zpětnou vazbu využijeme k tomu, abychom naše služby zlepšili. Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví.
Těšíme se na Vaši příští návštěvu
S přáním pěkného dne
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
Einzelreisender, 19.4.2022
Plzeňský kraj
(Ohne Textbewertung)
Jana Heinrichová
Gruppe von Freunden, 21.3.2022
Ústecký kraj
děkujeme Vám za krásné hodnocení . Vaše pochvalná slova nás velmi těši a motivují v naší práci .
Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Hana Chotěborová
Einzelreisender, 11.3.2022
Hl.m.Praha
Anonym
Älteres Paar, 18.1.2022
Vysočina
děkujeme Vám za milé hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou. Roušky byly nutností v rámci opatření .
Rádi Vás opět u nás přivítáme.
S pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Hana Chotěborová
Einzelreisender, 17.11.2021
Hl.m.Praha
děkujemeVám krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit a do té doby Vám přejeme pevné zdraví
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Anonym
Gruppe von Freunden, 15.11.2021
Liberecký kraj
děkujeme Vám za milá slova, neboť ty jsou pro nás velkou odměnou a motivují nás v naší práci.
Budeme se na Vás opět těšit
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Healt Spa Hotel Centrální Lázně
Anonym
Älteres Paar, 29.10.2021
Plzeňský kraj