+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 93 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 7.1.2024

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Krásný hotel,úžasné lázně a welnes.

  • Krásné prostředí-bazény a sauny.

  • Bez připomínek.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený a milý hoste,
děkujeme za skvělé hodnocení, které je pro nás nejen splněným cílem, ale i báječným odrazovým můstkem - DĚKUJEME.
Přejeme Vám ŠŤASTNÝ ROK 2024 a pevně doufáme, že Vás budeme moci opět brzy v hotelu Centrální Lázně přivítat. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně, ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně

Anonym

dospělý pár, 6.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Opakovaně dáváme velmi dobré hodnocení za celý pobyt. Ubytování, stravování, zvolené procedury i upravené okolí.

  • Klidné prostředí a méně klientů využívajících pobyt v lázních(sauny; bazény atd.)

  • Ruští klienti nedodržující nastavená pravidla lázeňského pobytu. ( Večeře=tepláky+pantofle; Lázně=obsadí všechna lehátka ručníky, že si není po sauně kam lehnout)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně, velmi si vážíme toho, že se k nám vracíte! Jsme rádi, že se u nás dobře cítíte, a uděláme vše proto, abyste byli spokojeni i příště.
Co se týká neukázněných hostů, Vaše připomínky byly předány F&B manažerovi a spa recepcím na hotelích Hvězda a Římské lázně, a zcela jistě přispějí k nápravě.
Přejeme Vám krásný adventní čas, Veselé Vánoce, šťastný vstup do nového roku, a v něm dobré zdraví, hodně štěstí a radostí.
A doufáme - těšíme se, že Vás budeme moci opět v hotelu Centrální Lázně přivítat. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně,
ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně

Milan Calábek

dospělý pár, 22.11.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • vše v pořádku, tak jak to má být

  • krásné prostředí, lázně přímo nádherné

  • léčím se s artritidou a bazén i výřivky byly pro mě studené. petřebuji spíše prohřívat.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, Vážený pane Calábku,
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně, a děkujeme také za skvělé hodnocení našich služeb. Jsme moc rádi, že jste si vybral právě tento hotel, a že se Vám tu opravdu líbilo. Vaše hodnocení je pro nás výbornou zpětnou vazbou, a zároveň báječným stimulem do další práce - DĚKUJEME.
Co se týká teploty v bazénech, voda má 30 stupňů C. Bazény jsou určeny i pro plavání, nejsou to výhradně rehabilitační bazény, vyšší teplota vody by zatěžovala srdce.
Teď jste u nás absolvoval Minikúru, léčba artritidy potřebuje delší čas. Obecně lze doporučit protizánětlivé procedury s Mariiným plynem, (který u nás vyvěrá), cvičení, fyzioterapii a správnou stravu. Doufáme, že Vás budeme moci v Centrálních Lázních opět přivítat, a že tyto procedury u nás vyzkoušíte:) Přejeme Vám dobré zdraví, hodně štěstí a radostí, vše nejlepší do příštího setkání. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně, ENSANA Health Spa Hotels Mariánské Lázně

Ladislava Hemrlová

24.10.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 17.10.2023

Vysočina

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

29.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V ceně je fitness a římské lázně, které opravdu stojí za vidění (jinak 800,- Kč/ 3 hodiny). Když je ošklivé počasí, nemusíte vůbec ven z komplexu. Nehorázná je cena za parkování 320,- Kč / den za nekryté stání na konci areálu, kam si dokonce musíte auto odvézt sami.

  • Personál je skvělý, všichni se snaží a jsou velmi příjemní a ochotní. Během ubytování proběhla oprava topení, ale přesto všichni dělali maximum pro naši spokojenost.

  • Proti předchozím pobytům propad v kvalitě jídla, konkrétně rybí maso bylo naprosto vysušené, podobně ne chutně bylo připraveno i kuřecí. Naštěstí hovězí bylo vynikající, takže jsme z večeře nemuseli odejít hladoví, ani se stát vegetariány.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Hubert Jung

dospělý pár, 13.9.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Jaroslava Pajkrtová

skupina přátel, 8.9.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Ubytování, wellness, všude čisto

  • Švédské stoly chudé , malý výběr jídla. Večeře hrůza, v 18.30 žádný výběr a studené

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Pajkrtová,
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně,
a děkujeme také za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Jsme moc rádi, že se Vám ubytování a wellness opravdu líbilo. O to víc nás mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání na úseku gastronomických služeb, Vaše zpětná vazba zcela jistě povede k jejich zlepšení. Škoda, že neznáme důvod, proč jste nebyla zcela spokojena s personálem, na všech úsecích hotelu Centrální Lázně je řada pracovníků, kteří jsou hosty opakovaně výslovně výborně hodnocení.
Přejeme Vám pevné zdraví, hodně štěstí a radostí, a doufáme, že Vás budeme moci opět v některém
z hotelů ENSANA Health & Spa Hotels v Mariánských Lázních přivítat - budeme se těšit, že opět u nás. :)
S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně

Jelena

jednotlivec, 2.9.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Doporučují

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 17.7.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Léčebné procedury, příjemný personál u procedur. Stravování - personál a velký výběr jídel (snídaně a večeře).

  • Room service - jeden den vůbec neuklizeno, absolutní nerespektování "Do not disturb" a "Please, clean my room". Celkově hodně špatné.

Personál
4
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, Vážený pane,
děkujeme za hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. Přijměte prosím naši omluvu za nedostatky v úklidu, vedení hotelu již přijalo nápravná opatření, aby se to neopakovalo. Jsme moc rádi, že jste byl se službami zdravotníků a restaurace spokojen, a doufáme, že až se budete rozhodovat, kam příště do Mariánských Lázní, dáte nám ještě jednu šanci - krásný hotel Centrální Lázně si to zaslouží. S poděkováním Eva Voldřichová, Guest Relation Manager

Anonym

jednotlivec, 7.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Valentina

jednotlivec, 30.5.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Mgr. Jaroslava Doležalová

jednotlivec, 10.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Vynikající poloha hotelu, kvalitní služby nejen lékařské, ale i ostatního personálu. Možnost projít si spojovací chodbou a v podstatě v županu všechny lázeňské domy a využít služeb Římských lázní i bazénu v hotelu Hvězda. Prostě super!

  • Příjemné prostředí, milé pokojské, všude čisto, útulno. Velmi chutná a pestrá strava, kde si každý vybere.

  • Parkování - pokud si neuděláte rezervaci včas, není parking možný. Naštěstí existuje centrální parking, kde je sice cena vyšší, ale máte jistotu, že nedostanete pokutu za špatné parkování. To je v tomto městě běžné, ale logické. Pro mě velmi tvrdá postel.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, Vážená paní magistro,
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Centrální Lázně,
a za krásné hodnocení našich služeb, které je pro nás výbornou zpětnou vazbou, a zároveň báječným stimulem do další práce. DĚKUJEME. Přejeme Vám pevné zdraví a doufáme, že Vás budeme moci opět
v hotelu Centrální Lázně přivítat! Na vyžádání Vám připravíme na postel čabraku. :) S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager

Andrey Dmitriev

jednotlivec, 14.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jaroslava

dospělý pár, 21.3.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velice přátelské přístup od začátku do konce

  • Nemám připomínek..

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Vladimíra Vodvářková

dospělý pár, 27.2.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Hotel je výborně vybaven. Propojení koridorem je naprosto úžasné. Služby na vysoké úrovni.

  • Stravování na velmi vysoké úrovni

  • vyšší cena procedur

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Ensana Centrální Lázně – Maria Spa Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, Vážená paní Vodvářková,
děkujeme Vám za Váš pobyt a krásné hodnocení našich služeb. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo!
Co se týká cen procedur, jsou stanoveny na základě kalkulací ekonomického úseku. Jednotlivě dokupované jsou dražší, v balíčku jsou cenově zvýhodněné.
Doufáme, že nám Vaše 4 hvězdičky budou stačit k tomu, abychom Vás mohli opět v Hotelu Centrální Lázně přivítat! :) S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation

Eva Polakova

dospělý pár, 25.2.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Příjemná zimni dovolená. Kdo nechce, nemusí z hotelového komplexu vůbec vyjít, koridory se dá přecházet od bazénu k bazénu, od sauny k sauně, od kavárny ke kavárně...

  • Vstřicny personál, výborné jidlo, umístění hotelu blízko kolonád a propojenost s dalšími hotely, možnost využít Římské lázně v hotelu Nové lázně a bazen a saunu ve Hvězdě - koridory se tam dá dojít v županu.

  • Zbytečně obsazená lehátka, nakterých v reálu nikdo neleží. Doporučuji instalovat k bazénem více věšáků, na která se dají pověsti ručníky apod., a striktně trvat na tom, že lehátka se používají jen k aktuálnímu odpočinku, jako se to dělá např. v Saunii a jiných zařízeních.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Radomír Petržela

dospělý pár, 25.2.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Prožili jsme u vás v roce 2022 v květnu pobyt pro lázeňskou léčbu. Kvalitní, úžasné! Z důvodu oslavy výročí naší svatby, nebylo pro nás možné, neoslavit to právě tam, kde jsme byli tolik spokojeni. Nebyli jsme u vás naposledy, máme v úmyslu se vrátit, a ještě věnovat dárkový poukaz na vánoce našim dětem. Děkujeme všem.

  • Vše, co jste pro nás připravili. Přístup a ochota personálu, čisté klidné prostředí, tiše hrající uklidňující hudba, provoz v jídelně, výborné jídlo, léčebný provoz super, poděkování se týká i úklidu. Jako bonus, mít na stole malý šampus a bonbony k narozeninám? Nezbývá jen pochvala všem.

  • To se nás netýká.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 24.2.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 16.1.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10